[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section” _builder_version=”3.22″][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ admin_label=”row” _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.3.4″]
Genes or environment? Traits inherited and learnt from parents allow us to appear unique. A combination of abilities, physical characteristics, interests, and biography shape who we are. During the first unit of inquiry, our six grade students investigated different fields that influence the identity of a person.
Putting into practice what they learnt in class along with their research and communications skills, they represented their findings using different strategies like a handy family tree and graphic organizers about different topics.
Quiénes somos
¿Genes o ambiente? Los rasgos heredados y aprendidos de nuestros padres nos permiten ser únicos. La combinación de habilidades, características físicas, intereses, y las experiencias definen quiénes somos. Durante la primera unidad de indagación, nuestros estudiantes de 6.° grado realizaron investigaciones sobre los distintos ámbitos que influyen en la identidad de una persona.
Utilizando lo aprendido y sus habilidades de investigación y comunicación, los estudiantes representaron lo indagado a través de diversas estrategias como un árbol familiar y organizadores visuales de información.
#VerdaderamenteComunidad
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_gallery gallery_ids=”33626,33628″ fullwidth=”on” _builder_version=”4.3.4″][/et_pb_gallery][et_pb_gallery gallery_ids=”33633″ fullwidth=”on” _builder_version=”4.3.4″][/et_pb_gallery][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]